Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

«ΦΩΤΙΑ θα πέσει να ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ». 11-9-2022 π.Γεώργιος Αγγελακάκης


Κυριακή 11-9-2022 (ν.η.)

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΓ' ΜΑΤΘΑΙΟΥ.

Θέμα: "ΦΩΤΙΑ θα πέσει να ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ"

Απόσπασμα 14ο - 19ο λεπτό :
«Πάμε για μαρτύριο, Και είναι πανήγυρις, 
Μην φοβάστε αδέρφια μου. Από πρώτο χέρι σας το καταθέτω.
(...)
Γιατί τους φοβόμαστε λοιπόν; 


Να χρησιμοποιήσω σκληρή γλώσσα :
Λυσσάξανε κάτι να βρούνε στον παππούλη. 
Έκαναν επιτροπή από ιερωμένους κλπ. Ψάξανε χαρτιά κιτάπια. Που υπηρέτησε. Για να τον πιάσουνε, να τον δυσφημίσουνε.
-Δόξα Σοι ο Θεός. Η μανούλα με κρατάει και από τα δύο τα χέρια.


Κι όταν παρέστη ανάγκη και είπα «Παναγία μου» με πήρε και στην αγκαλιά Της.
(ο παππούλης αναφέρεται σε σοβαρό τροχαίο που είχε στο οποίο αναποδογύρισε το αυτοκίνητο πολλές φορές)


Και τώρα που παρέστη ανάγκη, εδώ, μόνο κάρβουνο θα ήταν εδώ αδέρφια μου. 
Σας το λέω, και για σας. Λίγο φιλότιμο. 
Πάτε στο στάβλο απέναντι να δείτε. Κάτι τσιμεντόλιθοι έμειναν τίποτε άλλο. 
Έτσι θα γινόταν κι εδώ. 
Πάτε δείτε το κάρβουνο. Και να λέτε ένα «Δόξα Σοι ο Θεός».
Και να λέτε : «Έχω Μητέρα». 
-«Εγώ είμαι η Μητέρα σου». Το λέει η Μητέρα μας.
-«Έχω Πατέρα». 
Λέει ο Χριστός: «Εγώ είμαι ο Πατέρας σου».


Κι ύστερα από αυτά επιτρέπεται εγώ να φοβηθώ;
Πάρτε δύναμη και θάρρος.


Αυτά μας προτρέπει ο Απόστολος Παύλος.
Και προχωρώντας παρακάτω ακούστε και άλλα που θα μας φανούν σκληρά.
«Εἴ τις οὐ φιλεῖ τόν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, ἤτω ἀνάθεμα»
Όποιος δεν αγαπάει τον Χριστό μου. Τίποτε δεν έχω. Καμία σχέση μαζί του.
(...)

Όταν ο Απόστολος Παύλος λέει στους Προς Κολασσαείς, 1ο κεφ, στ 8-10 
«Όποιος κάτι παραλείπει ή προσθέτει σε αυτά που σας είπαμε: Ανάθεμα.».
Ερωτώ, έμεινε σήμερα τίποτε όρθιο αδέρφια μου; 
Μετά την Κολυμπάριο (Σύνοδο) προπαντώς;
Υπάρχει τίποτε το ορθόν;
Μήπως γίνεται το βάπτισμα σωστό;
Μήπως η Θεία Ευχαριστία γίνεται σωστή;
(...)

Και λέει ακόμα ο Απόστολος Παύλος: «Μαραν Αθά»
Που σημαίνει ότι ο Κύριος θα έρθει και θα καταδικάσει κάθε αναθεματισμένο.
Μαράν αθά κατά λέξη σημαίνει ο Κύριος εγγύς.
ΕΡΧΕΤΑΙ ο Κύριος. 


Ακούστε το ως ηχητικό εδώ:



Δείτε (σε βίντεο) :

το κήρυγμα του π. Γεωργίου στο 26:30 (26ο λεπτά και 30ο δευτερόλεπτο)  του παρακάτω βίντεο:


https://youtu.be/CY1CjTo-Chg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.